girlybat

Direktlänk till inlägg 12 mars 2016

Sjuk veckan...

Av The Queen Of All Dolls - 12 mars 2016 09:48

Hej hej! ^_^

Jag har inte kunnat skriva något för att jag har haft feber och varit jättetrött. :( Jag var i skolan måndag och tisdag, tror jag... xD

Nu är det lördag och jag är hemma med mormor, senare på dagen ska jag till pappa. Jag är fortfarande sjuk och det är inte kul! >.< Jag hostar och blir snurrig, det är väldigt jobbigt.

I påsk har jag bestämt mig att inte äta ägg, för djurens och miljöns skull. Nu har jag helt slutat med fisk, men inte enligt min mamma... Jag kommer vägra, för jag äter INGET med ett ansikte!

Men hur mår ni då, är ni sjuka någon ut av er? :3

Många kramar från mig! ♥


♥Johnny♥ 

   

 
 
Nicole

Nicole

12 mars 2016 11:21

Aww hoppas du mår bättre nu!
Ja, wise words av Johnny Depp :)

http://shine.bloggplatsen.se

The Queen Of All Dolls

13 mars 2016 10:00

Tack så mycket! ♥

 
Iwa no Neko

Iwa no Neko

12 mars 2016 21:55

Vilken träff! xD Var också sjuk onsdag och torsdag. Men jag slapp slalom-skidorna så det var skönt c:
Med mej är det bara bra c:

Modigt att du ska sluta med ägg. Hade inte kunnat sluta med fisk, älskar sushi....XD

http://Therockcat.bloggplatsen.se

The Queen Of All Dolls

13 mars 2016 10:01

Jag älskar också sushi! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av The Queen Of All Dolls - 28 april 2016 12:24

Jag glömde helt bort att jag inte hade gjort ett inlägg om hur Japan-loppisen och Free Aid gick... Haha, som det kan gå. Iallafall så gick Free Aid (välgörenhetskonserten) jättebra och jag blev stolt över mig själv. Jag och två andra uppträdde med ...

Av The Queen Of All Dolls - 16 april 2016 15:38


Hej, hej! ^_^ På sista tiden har jag inte orkat blogga helt enkelt och inte vetat vad jag ska blogga om. Men idag har jag bestämt mig att skriva ett inlägg ändå. Som sagt ska jag på Japan Loppisen på fredag och det ska bli jätte, jättekul! ♥...

Av The Queen Of All Dolls - 13 april 2016 15:31

Som ni redan kanske vet så är jag kristen (protestant). Jag har alltid velat ha tecken på att Gud finns och jag har fått många. Jag känner Gud i mitt hjärta och jag vet att han alltid kommer ta hand om mig, även i det värsta. Jag har stor förståelse ...

Av The Queen Of All Dolls - 3 april 2016 14:03


Hej, hej! ^_^ Idag har jag lite blandade känslor. Jag känner mig nyttig och fräsch idag! ^^ Jag har tränat, gjort mina vardagliga kropp och ansiktsövningar, ätit grönt, druckit mycket vatten än vanligt och andra av mina "skönhetsövningar". Ända sen...

Av The Queen Of All Dolls - 31 mars 2016 12:43

Hej allihopa! ^_^♥ Sitter och fangirl gråter eftersom jag ska på keiosfestival i sommar, Yohio gillade min kommentar och Simon i bataar gillade min bild på Instagram!! ♥_♥ Keiosfestival är den första Visual Rock-festival i nord...

Presentation


Hej, hej och välkommen till min blogg! ♥
Jag är en 13 årig tjej som älskar Japan! Här får ni läsa om mitt liv, drottning över alla dockor.
Instagram, Musical.ly och Snapchat: @sakura_breaker
Periscope:
@kitekacat

   

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ord är mest fabulöst?
 Fetch
 Unicorn
 Sparkles
 Glitter
 Galaxy
 Senpai
 Alla tillsammans! ♥-♥

Anime serier jag har kollat/kollar på:

                  Shugo Chara

               

               Diabolik Lovers

 

               Tokyo Mew Mew

 

                 Kamisama Kiss

 

            Borthers x Conflict

 

          Noblesse: Awakening

 

             Sugar Sugar Rune

 

               Say "I love you"

 

     Wolf Girl and Black Prince

 

                Glitter Force

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards