girlybat

Alla inlägg den 16 april 2016

Av The Queen Of All Dolls - 16 april 2016 15:38

Hej, hej! ^_^

På sista tiden har jag inte orkat blogga helt enkelt och inte vetat vad jag ska blogga om. Men idag har jag bestämt mig att skriva ett inlägg ändå. Som sagt ska jag på Japan Loppisen på fredag och det ska bli jätte, jättekul! ♥ Jag hoppas jag ser någon av er där och kom jättegärna fram till mig om ni vill! :3 

På torsdag är "Free Aid", välgörenhets konserten jag ska uppträda på. Jag är jättepeppad och längtar verkligen! ♥

Jag ska bara kämpa mig igenom skolan till dess och försöka att bita ihop. Jag får absolut inte bli sjuk! >.<

Många kramar från mig! ♥


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, hej och välkommen till min blogg! ♥
Jag är en 13 årig tjej som älskar Japan! Här får ni läsa om mitt liv, drottning över alla dockor.
Instagram, Musical.ly och Snapchat: @sakura_breaker
Periscope:
@kitekacat

   

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ord är mest fabulöst?
 Fetch
 Unicorn
 Sparkles
 Glitter
 Galaxy
 Senpai
 Alla tillsammans! ♥-♥

Anime serier jag har kollat/kollar på:

                  Shugo Chara

               

               Diabolik Lovers

 

               Tokyo Mew Mew

 

                 Kamisama Kiss

 

            Borthers x Conflict

 

          Noblesse: Awakening

 

             Sugar Sugar Rune

 

               Say "I love you"

 

     Wolf Girl and Black Prince

 

                Glitter Force

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards