girlybat

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av The Queen Of All Dolls - 14 januari 2016 13:12

Om du känner mig irl så kanske du vet någon av dem. ;)


1. Jag är högerhänt.


2. Jag målade många tavlor när jag var 9 år.


3. Jag har haft 40 stycken affischer på Justin Bieber.... Usch...


4. Min favorit kjol är min lila fluffiga.


5. Jag hade ett Yohio fanpage för ett litet tag sedan.


6. När jag var yngre var jag "besatt" av tonårstidningar som t.ex Julia och FRIDA.


7. Min pappa är konstnär och det är han jag fått min inspiration av.


8. Jag har nyss skapat en gruppchatt på kik för mina bästa vänner.


9. Jag älskar potatis! ♥3♥


10. Jag har bara 1 halloween kostym.


11. När jag var liten gick jag mycket i kyrkan.


12. Jag är uppvuxen på landet, japp jag är en lantis. Men jag tycker mer om stan.


Presentation


Hej, hej och välkommen till min blogg! ♥
Jag är en 13 årig tjej som älskar Japan! Här får ni läsa om mitt liv, drottning över alla dockor.
Instagram, Musical.ly och Snapchat: @sakura_breaker
Periscope:
@kitekacat

   

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ord är mest fabulöst?
 Fetch
 Unicorn
 Sparkles
 Glitter
 Galaxy
 Senpai
 Alla tillsammans! ♥-♥

Anime serier jag har kollat/kollar på:

                  Shugo Chara

               

               Diabolik Lovers

 

               Tokyo Mew Mew

 

                 Kamisama Kiss

 

            Borthers x Conflict

 

          Noblesse: Awakening

 

             Sugar Sugar Rune

 

               Say "I love you"

 

     Wolf Girl and Black Prince

 

                Glitter Force

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards