girlybat

Alla inlägg den 16 januari 2016

Av The Queen Of All Dolls - 16 januari 2016 21:19

Idag var jag på stan med Ebba! ♥

Hon kom med bussen och det var jätte kallt. Vi gick på stan och jag fick ett jättesött halsband med en glass på från glitter, tack Ebba! ^_^ Sen åkte vi hem till mig och hon fick se mitt hem för första gången. Vi kollade på Netflix och gjorde videos, en till min kanal och en till hennes. ♥ Jag heter MidnightUnicorn på videofy och hon heter Ebbie. Den på min kanal heter "Kawaii tag med Ebba".

Det är så skönt med helg, slippa skolan och få ta det lungt (för det mesta). Men eftersom jag har varit sjuk i 3 dagar så har jag nog väldigt mycket läxor... >.< En sjuk dag på högstadiet så får man minst 1 läxa.

 

Presentation


Hej, hej och välkommen till min blogg! ♥
Jag är en 13 årig tjej som älskar Japan! Här får ni läsa om mitt liv, drottning över alla dockor.
Instagram, Musical.ly och Snapchat: @sakura_breaker
Periscope:
@kitekacat

   

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ord är mest fabulöst?
 Fetch
 Unicorn
 Sparkles
 Glitter
 Galaxy
 Senpai
 Alla tillsammans! ♥-♥

Anime serier jag har kollat/kollar på:

                  Shugo Chara

               

               Diabolik Lovers

 

               Tokyo Mew Mew

 

                 Kamisama Kiss

 

            Borthers x Conflict

 

          Noblesse: Awakening

 

             Sugar Sugar Rune

 

               Say "I love you"

 

     Wolf Girl and Black Prince

 

                Glitter Force

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards