girlybat

Alla inlägg under januari 2016

Av The Queen Of All Dolls - 5 januari 2016 15:52

Igår kom jag hem från Stockholm och jag har haft en underbar resa! ♥

Jag, mormor, mamma och min bästa vän Emma åkte bil dit tillsammans.

Första dagen åkte vi bara bil dit. Vi fick bo i en "väns" hus. Det var ett ganska stort radhus. Inomhus var det väldigt fint och i mitt och Emmas rum fanns det en stor TV! ^-^¨

Den andra dagen gick vi på Snövit musikalen på maxim teatern. Den var den bästa musikal jag sett och Yohio var ju såklart bäst! ;) Jag vill inte avslöja för mycket om den. Yohio spelade en kaxig och självgod prins, vilken jag inte hade förväntat mig och han var väldigt rolig! ♥ Vi satt längst fram och benen nuddade till och med scenen, så nära var det!

Nästa dag shoppade jag med Emma! ^_^ Vi gick in på t.ex Kawaii design, shock, bluefox och good store. Jag köpte massor med saker och pengarna tog slut fort. ^^´

Victorialovelace är en tjej från Instagram jag tycker väldigt mycket om. Förra gången jag var i Stockholm träffade jag henne på kawaii design. Gissa vem som jobbade på blue fox, Victoria! Jag tog kort med henne och hon är jätte trevlig. ♥♥

Vi hade väldigt kul och igår åkte vi hem, jag älskar Stockholm och hoppas jag kan flytta dit en dag! ♥

Vloggar och en haul från resan kommer upp på min videofy: MidnightUnicorn

Många kramar från mig! ♥


Jag och Victoria ♥

 




Presentation


Hej, hej och välkommen till min blogg! ♥
Jag är en 13 årig tjej som älskar Japan! Här får ni läsa om mitt liv, drottning över alla dockor.
Instagram, Musical.ly och Snapchat: @sakura_breaker
Periscope:
@kitekacat

   

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ord är mest fabulöst?
 Fetch
 Unicorn
 Sparkles
 Glitter
 Galaxy
 Senpai
 Alla tillsammans! ♥-♥

Anime serier jag har kollat/kollar på:

                  Shugo Chara

               

               Diabolik Lovers

 

               Tokyo Mew Mew

 

                 Kamisama Kiss

 

            Borthers x Conflict

 

          Noblesse: Awakening

 

             Sugar Sugar Rune

 

               Say "I love you"

 

     Wolf Girl and Black Prince

 

                Glitter Force

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards